Darmowa dostawa od 79,00 zł
Menu

Pomoc

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas.

Co to jest Fotobum.pl

Fotobum.pl powstał, abyś mógł wydrukować swoje zdjęcia z telefonu, Facebooka, Instagrama lub dysku komputera. Wykorzystujemy materiały najwyższej jakości i drukujemy Twoje zdjęcia na profesjonalnych maszynach, aby cieszyły oko przez długie lata. Proste i intuicyjne dodawanie zdjęć i szybkość realizacji zamówienia to coś, co nas wyróżnia. Będziesz mieć niepowtarzalne foto produkty, którymi możesz się podzielić z bliskimi, lub zatrzymać je dla siebie.

Formy płatności

Rodzaje płatności: płatność z góry za pośrednictwem płatności PayU, przelewem tradycyjnym oraz płatność za pobraniem.

Koszty dostawy

InPost Paczkomaty 24/7 - 12,99 zł

Kurier InPost - 13,99 zł

Kurier InPost (pobranie) - 19,99 zł

Czas realizacji zamówienia

Standardowy czas realizacji to 3 dni robocze od momentu dokonania płatności + czas na dostarczenie przesyłki 1-2 dni roboczych.

Uwaga: zamówienia do produkcji przekazywane są w nocy w związku z czym pierwszy dzień realizacji zawsze liczony jest od kolejnego dnia.


Jak przesłać zdjęcia?

Do zamawiania foto produktów należy wykorzystać nasz kreator. Wybierz szablon z ilością zdjęć, lub wzorem i dodaj w kreatorze własny tekst i zdjęcie.

Czy mogę kadrować i przesuwać zdjęcia

Tak, nasz kreator pozwala kadrować i obracać zdjęcia. 

Jaka jest optymalna rozdzielczość zdjęć ?

Optymalna rozdzielczość to 300 dpi. Pamiętaj, że podczas kadrowania zmniejsza się rozdzielczość zdjęcia.

Chciałbym podarować fotoprodukt komuś bliskiemu. Czy istnieje możliwość wysyłki na inny adres?

Oczywiście, że tak. W formularzu zamówienia istnieje możliwość wpisania innego adresu wysyłki. Śmiało zrób to - Ty masz prezent z głowy a obdarowany będzie zaskoczony niespodzianką. 

Zapomniałem opłacić zamówienie. Czy to znaczy, że nie otrzymam zdjęć?

Zamówienie trzeba opłacić z góry za pośrednictwem PayU. Jest to najskuteczniejsza metoda, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się Twoimi fotkami. Jeśli jednak przegapiłeś moment opłacenia zamówienia to nie martw się. Link do ponowienia płatności online otrzymasz od nas w mailu dotyczącym Twojego zamówienia.

Czy jest możliwy zwrot zamówionego produktu?

Nie. Każde zamówienie jest drukowane na Twoje specjalne zamówienie, stąd nie ma możliwości zwrotu po podjęciu druku.

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak, oczywiście. Do każdego zamówienia wystawia się Faktura VAT. Możesz ją pobrać samodzielnie w dowolnym momencie z linku, który otrzymasz na maila z podglądem Twojego zamówienia.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Uwielbiamy rozmawiać więc możesz do nas dzwonić 62 720 69 92 jeśli jednak wolisz słowo pisane to czekamy na maile pod adresem kontakt@fotobum.pl

Mam problem z dokonaniem płatności. Co zrobić?

Jeśli podczas dokonywania płatności za Twoje zamówienie wystąpiły jakieś problemy np. wylogowanie z banku i płatność nie została zrealizowana przy kolejnej próbie przed dokonaniem płatności raz jeszcze kliknij najpierw przycisk "wygeneruj nową płatność", który znajduje się w otrzymanym na maila linku do Twojego zamówienia. 


Jeżeli mimo to błąd nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z nami. 

Czy na zdjęciu mogę umieścić napis?

Tak. W kreatorze jest możliwość umieszczenia napisów na produktach. Do kreatora można również wgrać przygotowane wcześniej zdjęcie z samodzielnie umieszczonym wcześniej napisem w dowolnym programie.

Należy jednak pamiętać o zachowaniu ok. 6 mm marginesów bezpieczeństwa z każdej strony. Podczas wycinania przez maszynę napisy przy krawędzi mogą zostać przycięte.

Czy jest możliwość łączenia zamówień?

Do każdego zamówienia generują się koszty przesyłki. W przypadku, gdy klient złoży dwa oddzielne zamówienia każde z nich wysyłamy jako osobną przesyłkę. Nie ma możliwości łączenia zamówień i zwrotu kosztów za kolejną przesyłkę. W związku z czym prosimy dodawać zamówione produkty do jednego koszyka w jednym zamówieniu.