Pomoc

Co to jest Fotobum.pl ?

Fotobum.pl powstał abyś mógł wydrukować swoje zdjęcia z telefonu, Facebooka, Instagrama lub dysku komputera. Wykorzystujemy materiały najwyższej jakości i drukujemy Twoje zdjęcia na profesjonalnych maszynach aby cieszyły oko przez długie lata. Proste i intuicyjne dodawanie zdjęć i szybkość realizacji zamówienia to coś co nas wyróżnia. Będziesz mieć niepowtarzalne fotoprodukty, którymi możesz się podzielić z bliskimi lub zatrzymać dla siebie.

Formy płatności ?

Mamy 2 rodzaje płatności: płatność z góry za pośrednictwem płatności PayU oraz płatność za pobraniem.

Koszty dostawy ?

Poczta Polska Kurier48 - 14,90 zł

Poczta Polska kurier48 pobranie - 19,90 zł


Czas realizacji zamówienia ?

Standardowy czas realizacji to 3 dni robocze od momentu dokonania płatności + czas na dostarczenie przesyłki 1-2 dni roboczych.

Jak przesłać zdjęcia ?

Do zamawiania fotoproduktów należy wykorzystać nasz kreator. Wystarczy najpierw wgrać zdjęcia z dowolnego miejsca: dysku komputera, facebooka, Instagrama, telefonu a następnie je wykadrować. 



Czy mogę kadrować i przesuwać zdjęcia ?

Tak, nasz kreator pozwala kadrować i obracać zdjęcia. 

Jaka jest optymalna rozdzielczość zdjęć ?

Optymalna rozdzielczość to 300 dpi. Przybliżając zdjęcie pamiętaj, że zmniejszasz rozdzielczość zdjęcia.

Chciałbym podarować fotoprodukt komuś bliskiemu. Czy jest możliwa wysyłka na inny adres ?

Pewnie. Uwielbiamy doręczać prezenty więc w formularzu zamówienia masz możliwość wpisania innego adresu wysyłki niż Twój. Ty masz prezent z głowy a obdarowany będzie zaskoczony niespodzianką.

Zapomniałem opłacić zamówienie. Czy to znaczy, że nie otrzymam zdjęć ?

Zamówienie trzeba opłacić z góry za pośrednictwem PayU. Jest to najskuteczniejsza metoda abyśmy mogli jak najszybciej zająć się Twoimi fotkami. Jeśli jednak przegapiłeś moment opłacenia zamówienia to nie martw się. Link do ponowienia płatności online otrzymasz od nas w mailu dotyczącym Twojego zamówienia.

Czy jest możliwy zwrot zamówionego produktu ?

Nie, każde zamówienie jest drukowane na Twoje specjalne zamówienie stąd nie ma możliwości zwrotu.

Czy wystawiamy faktury VAT ?

Tak oczywiście, do każdego zamówienia wystawia się Faktura VAT. Możesz ją pobrać samodzielnie w dowolnym momencie z linku, który otrzymasz na maila z podglądem Twojego zamówienia.

Jak mogę się z Wami skontaktować ?

Uwielbiamy rozmawiać więc możesz do nas dzwonić 62 720 69 92 jeśli jednak wolisz słowo pisane to czekamy na maile pod adresem kontakt@fotobum.pl

Jak zrealizować kod Groupon?

Krok 1. 

Dodaj na naszej stronie do koszyka produkt zakupiony na Grouponie. 

Krok 2. 

Do każdej pozycji w koszyku dodaj kod Groupon do zakupionego produktu.

Jeśli masz kilka kodów Groupon możesz wykorzystać je w jednym zamówieniu. Wówczas za przesyłkę zapłacisz tylko raz. 

W tej sytuacji w koszyku musisz mieć dodanych tyle pozycji ile zostało zakupionych kodów. 

Nie można do jednej pozycji przypisać kilka kodów. Nawet jeśli masz kilka takich samych pakietów produktu musisz je dodać w koszyku w osobnych pozycjach.

Uwaga:

Jeśli jednak złożysz kilka zamówień z wykorzystaniem kodów Groupona w tym samym dniu możemy je wysłać w jednej przesyłce jednak nie dokonujemy zwrotu kosztów pozostałych przesyłek. Zachęcamy do składania jednego zamówienia w celu uniknięcia dalszych problemów. 

Masz problemy z dokonaniem płatności ?

Jeśli podczas dokonywania płatności za Twoje zamówienie wystąpiły jakieś problemy np. wylogowanie z banku i płatność nie została zrealizowana przy kolejnej próbie przed dokonaniem płatności raz jeszcze kliknij najpierw przycisk "wygeneruj nową płatność", który znajduje się w otrzymanym na maila linku do Twojego zamówienia. 


Jeżeli mimo to błąd nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z nami.